Vapensköld med utropstecken på!

Mina händer glöder,
Jag tror nästan jag föder!
Fan va coolt, det rimma!
Oj måste jag hitta något nytt nu hmm kanske simma?
Ääääääsch det är bara gay att försöka göra något coolt utav det här! fast å andra sidan så finns det inget coolt med att skriva blogg och dricka té..
Tänk om man hade en cykel man inte behövde trampa på, vad tråkigt det skulle bli.. tror det är de man kallar för moped faktiskt
Äsch nu får ni nöja er för dagen jag orkar inte skriva mer för nu äre freedag å då ska man vara ledig och det är jag ioförsig nu... fan det gick inte ihop... får ta och komma på något nytt att knyta ihop säcken med imorgon! ajuste det går ju inte att få sammanhang på detta, glömde!
Om man vill kan man utala glömdé då får man ju ihop det med té men det spelar ingen roll för det kommer inte gå ihop med faktiskt i slutet på denna meningen, det kan jag lova!

Kommentarer
Postat av: !

!

2008-05-16 @ 20:09:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0