pebber

ville bara säga att jag precis upptäckte att min pennvässare luktar peppar :(



Tillägga känner jag att jag behövde lite, förlåt mig linda men jag kan nog sväva ut lite, Molnen står liksom lågt i mitt kungarike..
Åååh nu ko jag att tänka på hur hungrig jag är, fan stört hur mycket man kan äta om man har binikemask, inte för jag har det men jag kanske har det ingen vet liksom, OCH VART FAN TOG STENEN VÄGEN?!
För er som inte fattar är pebber skånska för peppar
Så nu vet ni det också åååh jag har så mycket att visa världen men världen har så lite att visa mig, hur gåre till?
Och vem är jäveln som har spillt öl på min ryggsäck! Vare kanske han tolken eller han som sa att han hette gandalf men som jag inte gillade för han ljög om sitt namn, bara jag vet att gandalf är min låssas kompis!
Jävla deppigt det blev det här med stenen asså, nästan så man vill ta ryggan och slicka på och hoppas på någon fin häxblandning som gömmer sig i det rutiga tyget...

nu får linda fixa stavfel tycker jag SHIBBY!



ja det får du men be mig fan inte rätta stavfel fanken kan ju inte stava normalt sj tss.
OOOOOOOCH det var jag som spillde på din ryggsäck HAHA not, och skånska heter inte pebbar det e typ danska eller nåt vet ej tyclte det lät illa så, fresten skulle inte du skriva om livets mirakel? jaja det får du ta imorgon antar jag.

Kommentarer
Postat av: Hananas

Jag har ingen pennvässare =(

2008-05-14 @ 20:46:18
Postat av: Pownas

Fett ovärd blogg hittills.. :/

2008-05-15 @ 00:31:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0