Meningen med livet

Jag har upptäckt att man blir fuktig utav vatten, är det något jag har missat eller har jag kpmmit på en ny fräsh grej!
Annars så tycker jag vi kan skippa det här med att sova. det är nog det mest onödiga som finns, varför ska man behöva det är ju bara slöseri med jätte mycket tid man skulle kunna göra annat på som att ligga i sägen och slappa lite.
Som sagt så känns det lite mer värt att ha en hage fylld med fåglar än att sova..
Gräs, smakar det gott? liksom det är jättejättejätte många djur som trycker i sig ton vis med gräs varje dag, det är liksom jätte mycket gräs, liksom smakar det något eller är det bara mättande kanske är det jätte nyttigt men ingen vägat kolla upp det för att det skulle vara konstigt!
Riktigt elakt skulle det vara om man förbjöd is på sommaren
I en lite låda så kan man faktiskt föravara jätte små saker! jätte finurligt är det, prova själv så får du se!
På riktigt så kan man aldrig förstå vad denna blogg går ut på, och det kommer aldrig gå för liksom VF ingen vet vad det betyder men det är jätte finurlig förkortning för amn kan liksom använda den till allt, INGA BEGRÄNSNIGAR!
Engång i tiden så tror jag att jag har varit lite lite bättre att vara tydlig på vad ajg egentligen vill säga med mina jätte jobbiga texter där amn måste leta efter saker som verkligen är seriösa men å andra sidan så är det ingen som det var meningen att skrivas men det ser ut som om man är smart då! fast det blir ju jobbigt för läsaren att plocka ord och sätta ihop till smarta saker, vem orkar liksom det? jag vet! LINDA FÅR GÖRAT!
Nu finns en hemlig finurlighet att upptäcka för alla nyfikna jävlar tihi nu blire att släpa sig ut i skogen och fiska sågspån

Kommentarer
Postat av: Hananas

INGA BEGRÄNSNINGAR!

HAHAHA

2008-05-15 @ 17:20:50
Postat av: Elle

Men hallå, vart har Onkel Kånkel (Linda) tagit vägen? Otroligt dålig aktivitet här må jag säga...

2008-05-15 @ 18:02:56
Postat av: kungen med stort K

äsch vem brys sig om det jag sköter detta finemang!

2008-05-15 @ 19:33:55
URL: http://veeef.blogg.se/
Postat av: Elle

Words:)

2008-05-15 @ 21:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0