en skadad njure

Varför skriver jag silence när jag ska skriva clean?
känns som att svaret går att formulera med ord. kanske meningar. eller kanske till och med teorier.
Nej en pinne genom benet vill väll ingen ha, liksom vad skull den göra där? bli ett träd kanske men varför just på benet lär inte vara speciellt bra med träd-näring där. kanske så gillar den bara vind draget och de mysiga kvällarna under täcket. ingen vet liksom.
idag fick jag äntligen den oerhört förvirrande inspelingen på när jag och petter letade efter jonas en tisdag eftermiddag, för er som är intreserade av att lyssna på folk som inte borde få tala i telefon så rekomenderar jag starkt denna godbit som kommer värma er i sommar kylan! http://www.mediafire.com/?j0b4n3zmz9e

nu vänder jag allt upp och ner och säger HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0